+1 (1 rate - 1 favorite - 10/10)

Evil Activities with MC Ruffian - Nothing lyrics


ad
Hey, they don't call us the roughest for nothing
Nah, I'm telling you
They don't call us the hardest for nothing
They don't fear us and hate us for nothing
'Cause in the end we don't care about nothing

Don't get it twisted
When we attack, we decay
We will never release

They don't call us the roughest for nothing (why?)
They don't call us the hardest for nothing (why?)
They don't fear us and hate us for nothing (what?)
'Cause in the end we don't care about nothing at all (nothing!)
[2x]

I will attack
You will decay
We will sustain
They will release

Attack
Decay
Sustain
Release

There's no place that I won't go
If you got love and you're puttin' out real shit, you can do that
If you're kicking that shit from your heart, you can go wherever your heart wants you to go

They don't call us the roughest for nothing
They don't call us the hardest for nothing
They don't fear us and hate us for nothing
'Cause in the end we don't care about nothing at all

Nothing [4x]

I will attack
You will decay
We will sustain
They will release

They don't call us the roughest for nothing (why?)
They don't call us the hardest for nothing (why?)
They don't fear us and hate us for nothing (what?)
'Cause in the end we don't care about nothing at all (nothing!)

I will attack
You will decay
We will sustain
They will release

Attack
Decay
Sustain
Release

Cover: Evil Activities with MC Ruffian - Nothing
  • Evilution

  • Year
  • 2008

  • Genre

  • Source / Sample

  • Submitted
The middle part (about where your heart wants you to go) is spoken by Tupac Shakur.
 
Roby31 13 years ago
The "Attack, Decay, Sustain, Release" part is referring to the ADSR sound envelope invented by Vladimir Ussachevsky in 1965, which is used to modulate some aspects of a sound (loudness, pitch, filter's response to cutoff frequency and so on)


http://en.wikipedia.org/wiki/ADSR_envelope#Normal_function_of_an_ADSR_envelope
zup 13 years, 5 months ago
Hmmz, you were right Dion. The part in the middle is indeed spoken by Tupac. When I commented 3 months ago I forgot about that part.

Fixed it in now ;)
zup 13 years, 8 months ago
Lyrics are by MC Ruffian :p the album says 'Evil Activities with MC Ruffian - Nothing'
Dion 13 years, 8 months ago
I guess the Source is Tupac, sounds much like him at least.
atomicoz 14 years, 1 month ago
Yep it was submitted more then a month before by ddhwc, I just didn't use my brain and missed that it was added before.
whoops :O

(I wonder why I didn't add a minimum time you gotta wait between posting comments, guess I gotta add that. :))
ddhwc 14 years, 1 month ago
I did not take that from you. I wrote it myself, it isn't even the same text. I submitted this a while back.
It appears that your lyric was approved and then deleted. Talk to the admins, don't blame me.
dannnni 14 years, 1 month ago
5 august 2008 04:53:51

Hey dannnni, The lyric submission you did for Evil Activities - Nothing has now been approved and added to LoloLyrics.

Here is a link to the lyric:http://www.lololyrics.com/lyrics/4144 (Approved by atomicoz) Thanks for the submission!

Regards,Lololyrics.com
dannnni 14 years, 1 month ago
HEY MAN, I WROTE THAT! YOU TOOK IT FROM ME !! WTF IS WRONG WITH YOU? IT TOOK ME FUCKING 1HOUR TO WRITE!
Comment on this lyric
Register
Change username? Login with your existing account and contact us